null

פיתוח עסקי

הבנה לעומק של האסטרטגיה עיסקית של הארגון שלכם

בחינת השוק בו מתנהל העסק ושווקים מקבילים או דומים, יצירת קשרים איתנים עם שותפים פוטנציאליים ועם לקוחות אפשריים, בדיקת אפשרויות חדשות לשיווק המוצרים או השירותים המוצעים בעסק (למשל, הצגת שווקים חדשים, מדינות חדשות, או אפילו אתר מכירתי באינטרנט), ואפילו לעיתים מציאת דרכים להוזלת עלויות הייצור, למשל על ידי יצירת שיתופי פעולה, או זיהוי דרכים נוחות או שיווקיות יותר לייצור המוצרים.

יחד נחשוב מחוץ לקופסה, נזהה יתרונות תחרותיים יחסיים, בידול ומיצוב מתאימים, שווקים רוויים ומתפתחים, קהלים אסטרטגיים ומגמות שוק וצריכה.

נחשוב בגדול, בהתאם לחזון ולמיקוד ונתמקד בקצב ובתקציב התואם והולם את העסק הקיים, המצוי, תוך מבט קדימה אל העסק העתידי, הצומח, הרצוי.

פיתוח עסקי בדגש אסטרטגי-שיווקי, מתקיים ב-4 רמות וכיווני צמיחה, התרחבות והעמקה:

  1. אפיון ופיתוח מוצרים/שירותים חדשים ושדרוג הקיימים פיתוח מוקדי הכנסה ורווח נוספים.
  2. אפיון, זיהוי ופיתוח שווקים וקהלים חדשים והרחבת הקיימים הגדלת נתחי שוק ולקוח
  3. אפיון ופיתוח אפיקי שיווק, חשיפה, פרסום ומכירה חדשים כולל שיתופי פעולה, ספקים וערוצים.
  4. פיתוח ארגוני– בהדגש ייצור, תפעול, כח אדם והמחרה (התייעלות ארגונית – כולל שותפויות, זכיינויות, משאבי אנוש, ניהול כלכלי וניהול שוטף).

 

פיתוח עסקי בדגש מכירתי, מתקיים ב-3 רמות של יצירת הכנסות ורווחים:

  1. הגדלת נתחי שוק והבאת לקוחות נוספים – ויצירת מכירה חדשה.
  2. העמקת פעילות ונאמנות של לקוחות קיימים – ויצירת מכירה חוזרת, משלימה ומוספת.
  3. העלאת מחירים – תמחיר חכם.

אז אם יש לכם רצון וצורך להתפתח לשלב הבא – מחנות בודדת לרשת, מפעילות מקומית לפעילות ארצית, מקהל מטרה אחד לאחרים, ממוצר מובהק בודד למספר מוצרי ליבה, מתיחת מותג מקטגוריה יחידה למספר מותגים במספר קטגוריות – אתם זקוקים ליעוץ בפיתוח עסקי, באסטרטגיה עסקית ובשיווק.

העסקת מנהל פיתוח עסקי חיצוני עשויה לספק יתרונות משמעותיים לעסקים קטנים – ביניהן, קבלת מנהל פיתוח עסקי בעל ניסיון וידע רבים, יותר מאלה שהיה מתאפשר לארגון קטן להעסיק באופן קבוע.

לתאום פגישת יעוץ חינם ללא התחייבות, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

בין לקוחותנו

שרותי החברה

Open Chat
1
Close chat
היי, טוב שבאתם! הקלידו הודעה כדי להתחבר לתמיכה :)

שלח